Hur vill du komma i kontakt med oss?

Ring, mejla, chatta eller prata med ett ombud. Här hittar du alla våra kontaktvägar.

Kontakta oss

0775-88 88 88

Fyll i vårt kontaktformulär

Ringer du från utlandet? + 46 8 588 421 00

Öppettider

Vardagar: 08:00-20:00, Helger: 10:00-15:00
Lantbruk, vardagar: 09:00-16:00

Vill du chatta med oss?

Chatten är öppen vardagar mellan 08.00-18:00.

Är du orolig för ditt djurs hälsa?

  • Kontakta oss dygnet runt om ditt djur mår dåligt
  • Få råd av våra legitimerade djursjukskötare eller djurvårdare
  • Vid behov bokar vi en veterinär i Agria-appen eller hos en klinik

Ladda ner appen 0775-88 88 88 

Vid akut sjukdom eller vid svår skada ska du alltid uppsöka veterinär direkt.

Kontakta oss

0775-88 88 88

Fyll i vårt kontaktformulär

Ringer du från utlandet? + 46 8 588 421 00

Öppettider

Vardagar: 08:00-20:00, Helger: 10:00-15:00
Lantbruk, vardagar: 09:00-16:00

Vill du chatta med oss?

Chatten är öppen vardagar mellan 08.00-18:00.

Är du orolig för ditt djurs hälsa?

  • Kontakta oss dygnet runt om ditt djur mår dåligt
  • Få råd av våra legitimerade djursjukskötare eller djurvårdare
  • Vid behov bokar vi en veterinär i Agria-appen eller hos en klinik

Ladda ner appen 0775-88 88 88 

Vid akut sjukdom eller vid svår skada ska du alltid uppsöka veterinär direkt.

Välj kategori

Fler kontaktvägar och ärenden

Våra ombud svarar på dina frågor även kvällar och helger och finns på plats nära dig.

Skadeanmälan hund, katt och smådjur

Agria Djurförsäkring
FE 1646
839 82 Östersund

Skadeanmälan häst

Agria Djurförsäkring
FE 1647
839 82 Östersund

Du kan enkelt skicka in din skadeanmälan via Mitt Agria, post eller mejl. Läs mer om hur du anmäler en skada och hitta alla våra skadeanmälningsblanketter.

Om ditt djur avlidit eller sålts kan du avsluta din försäkring hos Agria i samband med det. Om du av någon annan anledning vill säga upp din försäkring går det bra att göra det när som helst under försäkringsåret, men försäkringen avslutas då i samband med den årliga förnyelsen.

Du kan avsluta försäkringen muntligt eller skriftligt. Exempelvis genom att ringa till oss, kontakta ditt ombud eller använda vårt kontaktformulär. För att avsluta din försäkring behöver vi veta ditt försäkringsnummer som du hittar på ditt försäkringsbrev.

Om vi inte är överens. Är du missnöjd med något i hanteringen eller hur du blivit bemött, från första kontakten till avslutandet av din försäkring, vill vi gärna att du berättar det för oss. Om du är missnöjd med den veterinärvård ditt djur fått bör du i första hand vända dig till den klinik du besök.

Här kan du läsa vanliga frågor och svar om allt som rör våra försäkringar: